na vrh

Uzroci škripanja kočnica pri kočenju

Današnji automobili imaju dve vrste kočenja. Jedan uključuje kočione pločice koje dolaze u kontakt sa kočionim diskom, a drugi tip ima bubanj sa dve kočione papučice. Mnogi automobili koriste tip kočionog diska na prednjim točkovima dok koriste tip bubnja na zadnjim točkovima. Međutim, neki proizvođači su počeli da eliminišu kočnice tipa bubanj u korist upotrebe tipa kočionog diska na sva četiri točka. Bez obzira na tip koji se koristi, postoje uobičajeni razlozi za škripu kočnica.

OTKUP AUTOMOBILA BEZ KOČNICA BEOGRAD

Otkup automobila sa i bez kočionih sistema u Beogradu i Srbiji. Otkupljujemo sve automobile bez obzira na stanje kočnica, diskova i dr. uz keš isplatu na ruke. Besplatna procena vrednosti polovnih automobila.

Vršimo otkup polovnih ispravnih i neispravnih automobila, motora, kombija, pikap vozila u Beogradu i okolini. Otkupljujemo baš sve automobile po najvišim cenama!

+381-64-00-4-8888

Najčešći razlog za škripanje kočnice je unošenje prljavštine i prašine na putu između kočionog diska i kočionih pločica. Ako su vaše kočnice imale manje rada nego što se očekivalo tokom svog punog veka trajanja, to će se verovatno pokazati kao razlog za buku. Odvezite svoj automobil u lokalnu perionicu i koristite crevo visokog pritiska oko točkova, oslobađajući prljavštinu koja se možda nakupila na kočnicama. Takođe postoji nekoliko brendova sprejeva i jedinjenja za čišćenje kočnica dostupnih u maloprodajnim objektima koji će pomoći da se takvi ostaci efikasno olabave. Kao i kod svakog proizvoda, pratite sva uputstva kada koristite sredstva za čišćenje.

Kočnice će se povremeno istrošiti neravnomerno i počeće da prave buku kako kočioni diskovi i kočione pločice postanu neravni. Važno je redovno proveravati delove kočnica kao deo rutinskog održavanja automobila kako biste rešili ovaj problem kada počne. Ako dozvolite da se neravnomerno trošenje komponenti kočnice nastavi, povećaće se verovatnoća da ćete u budućnosti doživeti otkaz kočnice.

Kako se kočione pločice prirodno troše, postoje indikatori na kočionim pločicama koji pomažu vozaču da zna da se njihov životni vek bliži kraju. Škripanje kočnica može biti uzrokovano delom nosača pločice koji emituje dosadan zvuk da upozori vozača da je na ploči kočnice ostalo vrlo malo materijala. Kontakt nosača kočione pločice sa kočionim diskom bi trebalo da izazove vrlo malo oštećenja sve dok vozač preduzima radnje da zameni istrošene kočione pločice. Ako vozač ne obrati pažnju na ovo upozorenje, postoji rizik da će doći do oštećenja kočionog diska.

Nove kočione pločice često dolaze sa zaštitnom završnom obradom koja se haba sa površine pločice dok vozite. Škripa tokom vožnje dan ili dva je uglavnom normalna da bi se potpuno istrošio završni sloj sa podloge kočione pločice. Većina mehaničara obavesti svoje klijente o ovoj pojavi nakon zamene kočionih pločica odmah nakon intervencije.

Otkup automobila Beograd - Otkup svih auta uz keš isplatu na ruke. Najbolje cene otkupa auta u Beogradu


OTKUP AUTOMOBILA U BEOGRADU!!!
OTKUP AUTOMOBILA NA VAŠOJ ADRESI!!!
OTKUP SVIH MARKI AUTOMOBILA BEOGRAD!!!