Šta je zupčasti kaiš i kako funkcioniše?
Zupčasti kaiš motora je zupčasti pogonski remen ojačan vlaknima proizveden korišćenjem izdržljivih jedinjenja kao što je visoko zasićeni nitril. Zupčasti remen omogućava radilici da pokreće bregaste osovine u glavi motora na pola obrtaja radilice. Bregaste osovine zatim otvaraju i zatvaraju usisne i izduvne ventile motora u skladu sa kretanjem i položajem klipova u motoru.
OTKUP POLOVNIH AUTOMOBILA BEOGRAD
Otkup Automobila Konstantin vrši otkup polovnih automobila u Beogradu i okolini. Mi kupujemo baš sve automobile po najvišim cenama otkupa!
Kada zameniti zupčasti kaiš?
Svakih 90-130 hiljada kilometara ili prema savetu mehaničara.
U čemu se ogleda problem sa zupčastim kaišom?
- Motor se naglo zaustavlja ili neće da se pokrene.
- Oseća se i čuje grub rad motora.
- Čuje se buka motora ili zveket pri radu.
Budući da zupčasti kaiš ima ulogu prenosa snage motora na veliki broj drugih delova neophodnih za ispravno funkcionisanje u vožnji, neophodno je voditi računa o kvalitetu i vremenu zamene. Pucanje zupčastog kaiša u toku vožnje onesposobiće vozilo, a može izazvati i kvarove motora koji mogu biti poprilično skupi za popravku.