na vrh

Šta je i čemu služi zupčasti kaiš?

Zupčasti kaiš je jedan od najvažnijih delova vašeg automobila i mora se povremeno pregledati da li je istrošen i da li je potrebna zamena. Razlog njegove važnosti leži u činjenici da drži radilicu i bregasto vratilo usklađene jedno sa drugim, obezbeđujući da se paljenje smeše u cilindru dogodi u pravom trenutku jer gorivo i vazduh ulaze u cilindar kada je klip u ispravnom položaju. Ako motor usklađenost nije dobra, ovaj proces će postati teži za motor vašeg automobila i biće primetan gubitak snage. Da bismo u potpunosti razumeli šta je zupčasti remen, pogledajmo bliže njegovu namenu i položaj u motoru.

OTKUP SVIH POLOVNIH AUTOMOBILA

Pozovite Otkup automobila Konstantin Beograd za otkup automobila Beogradu i Srbiji. Otkupljujemo sve automobile u bilo kom stanju uz keš isplatu.

Otkup Automobila Konstantin vrši otkup polovnih automobila u Beogradu i okolini. Mi kupujemo baš sve automobile po najvišim cenama otkupa!

+381-64-00-4-8888

U zavisnosti od starosti vašeg vozila, zupčasti kaiš može zapravo biti i lanac. Stariji modeli automobila i neki noviji modeli V-8 zapravo imaju lanac koji se nalazi na prednjoj strani motora. Ovo se obično nalazi u zaštitnom kućištu, tako da će njegovo ispitivanje zahtevati uklanjanje poklopca, kao i ventilatora za hlađenje i možda radijatora. Lanac se, baš kao i remen, okreće sa motorom, pomažući da se radilica i bregasto vratilo drže usklađenim. U većini slučajeva, vozači čak i ne shvataju da imaju zupčasti kaiš ili lanac sve dok iznenada ne puknu, ostavljajući ih nasukane na ivici puta. Nesrećna nuspojava pucanja metalnog lanca je da može doći do oštećenja delova remenica ili vratila tokom pucanja.

Noviji modeli automobila, posebno oni sa manjim motorima, koriste gumeni kaiš. Ovaj kaiš može biti odmah ispod ili sa strane motora i može, ali ne mora biti iza zaštitnog kućišta. Obično je takav zupčasti remen lakše pregledati kada imate redovan servis na svom automobilu, a verovatnoća iznenadnog gubitka remena može biti manja zbog rane zamene. Tajming radilice i bregaste osovine su važni i uglavnom se kontrolišu kompjuterom automobila. Međutim, prilikom zamene kaiša, važno je poravnati obojene tačke i na radilici i na bregastom vratilu kako bi se osiguralo njihovo pravilno poravnanje. U suprotnom, motor u početku možda neće pravilno da se pokrene i ne radi. Stariji automobili zahtevaju okretanje rotora u razvodniku dok se u nekom trenutku vreme ne podesi tako da motor automobila radi glatko.

Otkup automobila Beograd - Otkup svih auta uz keš isplatu na ruke. Najbolje cene otkupa auta u Beogradu


OTKUP AUTOMOBILA U BEOGRADU!!!
OTKUP AUTOMOBILA NA VAŠOJ ADRESI!!!
OTKUP SVIH MARKI AUTOMOBILA BEOGRAD!!!