Različiti načini trošenja guma
Otkup automobila Konstantin Beograd otkupljuje i automobile bez točkova Beogradu. Otkupljujemo baš sve automobile u bilo kom stanju.
OTKUP POLOVNIH AUTOMOBILA BEOGRAD
Otkup Automobila Konstantin vrši otkup polovnih automobila u Beogradu i okolini. Mi kupujemo baš sve automobile po najvišim cenama otkupa!
Saznajte više o različitim tipovima habanja guma i oštećenja kako biste ih mogli rano identifikovati i sprečiti ovu štetu u budućnosti.
Znate koliko je važno održavati gume u najboljem stanju kako biste zaštitili bezbednost na putu. Čak i kada preduzmete svaki mogući korak i dalje može doći do habanja guma. Uvid u to šta znači habanje pneumatika može vam pomoći da napravite brz izbor za brzo rešenje. Procena obrazaca habanja guma trebalo bi da bude nešto što svaki vozač može da uradi.
Različiti obrasci habanja guma
Najčešći obrasci habanja guma uključuju nejednako habanje ili jednostrano habanje unutrašnje ili spoljašnje ivice zbog lošeg poravnanja. Takođe možete videti habanje na sredini jer su gume prenapumpane ili istrošene na ivicama kada su gume nedovoljno napumpane.
Ako habanje gazećeg sloja izgleda neujednačeno, videćete istrošenost na različitim mestima na površini. Nepravilnost gume će izazvati osećaj poskakanja tokom vožnje. U većini slučajeva, balansiranje guma, rotacija guma i inspekcija istrošenih delova su ono što je potrebno da bi se popravilo.
Ako se unutrašnji ili spoljašnji deo ivice gume troše brže od ostatka gume, imate problem sa balansom. Pošto automobil nije u skladu, osetićete da vučete na jednu stranu.
Opet, ovaj problem možete sprečiti redovnim balansiranjem guma. U proseku, točkove automobila bi trebalo balansirati svake godine ili kada se promene gume.
Ako primetite prekomerno habanje sredine gazećeg sloja gume, pritisak u gumama je previsok. Važno je da se pridržavate preporučenih normi koje je postavio proizvođač. Optimalan pritisak u gumama je naveden u vašem uputstvu za upotrebu.
Kada je pritisak previsok, središnji gazeći sloj gume izboči se prema putu. Pošto je sav kontakt u sredini, gazeći sloj će se brže habati. Srećom, nije teško smanjiti vazdušni pritisak i ispraviti ga.
Habanje ivica gume je suprotno od onoga što smo videli kod habanja u sredini. Zbog toga možete pretpostaviti da su gume nedovoljno napumpane. Kada nema dovoljno vazduha u gumama, ivice guma će ostvariti najveći kontakt sa podlogom.Morate proveriti preporučeni pritisak za vaše gume. Naduvajte gume dok ne dostigne taj nivo pritiska i problem bi trebalo da počne da se ispravlja.